Bra jag mår:D:D

Igår var jag i lkpg med tes o pappis och åt på china resturangen, senare sov jag hos tessan kolla idol o lite tv. o när jag vaknar så har tessan gjort iordning fruckost o kaffe o de var ju helt underbart o efter de gör vi iording oss o drar till stan o  handlar lite o så hitta vi min julklapp:D:D

På vägen hem ringer jag till sara o pratar med henne nästan en timme eller nått o faan va jag saknar henna fyfaan... så ikväll blire bowling med sara, leslie o kanske patrik, så de ska bli jätte kul...

efter det blir det nog hem o skriva lite uppsatts så jag får den gjord också...

faan så bra som jag mår nu har jag inte mått på länge jag stormtrivs värkligen o mamma o jag har börjat prata massor o ofta o det känns jätte bra de var länge sen som jag kände den här kontakten med mamma det känns värkligen i hjärtat att hon finns där för mig...

nu ska jag ringa josso o prata lite saknar henne med..... o så ska jag fota lite med systemkamrat så jag får ny pressbild överallt är ju inte blond längre.....

*PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0