länge sen nu

ja nu har ju sara tjatat på mig i veckor om att ta bort förra inlägget o göra ett nytt så nu gör jag de:P

varsogod sara:D

har färgat håret nu te mörkt som ja nu länge funderat på jag har köpt mig en fin klänning jag tittat på i två veckor o jag har svullat dipp o chips allt för att sata är en så under bar människa o finns där när man behöver henne:D

all min kärlek till dig gumman...

kanske ni vill veta varför ?
ja för att jag vann 2000 på bingon igår,.. vann på freplay:en, o med tanke p att det bytte typ av uppsägning av nummrena blev jag lite förvirrad o missa lite nr o dem var sara den underbara gullig att hjälpa mig fyllla i samtidigt saom hon körde sina brickor o jag fyllde i de nya nummrerna o tack vara henne s´å såg jag att vi hade bingo o nice som satan var de:D

nu har jag gjort ett inlägg så byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0