joo

just nu sitter jag i mjölby o väntar på min jeff:P träffade lilla isabella för första gången igår hon är så grymt sööt... har tänkt på de att de är mycket i mitt liv som faktiskt är grymt bra det enda som är tråkit o jobbigt är ju att min bästa vän har gått bort....

men de brukar vara så att när det händer något grymt tråkit o dåligt så brukar de gå grymt bra efter det,,, men att de skulle hända mig de trådde jag inte jag har nästan dåligt samveta att jag itne sörjer så mkt... men det var ju riuktigt svårt i början o nu när begravningen kryper närmare så känns det hårt i hjärtat...

men är väldigt nöjd med mitt liv annars.... de går bra i skolan jag pluggar hela tiden känns de som o så har jag en underbar pojkvän o så är de faktiskt bra hemma men att jag känner att jag behöver vara mer med mina vänner o de var jätte länge sen som jag träffade mor min så de ska jag nog försöka lösa:P på nått sett men iaf nu så ska jag pluggga gaalet*:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0